Vi föds som original och ska inte dö som varandras kopior.

Organisationer och företag består av människor och utvecklas bara när de utvecklas. I en tid då många förespråkar likriktning för att öka produktiviteten står Deploy för det motsatta: att istället bejaka olikheter mellan individerna i gruppen, och utnyttja den fulla potentialen hos varje enskild medarbetare för att lyfta gruppens totala effektivitet.

Ansvar och engagemang är nyckeln till bättre resultat.
Deploys kunder intygar att den här filosofin skapar nya möjligheter till effektivt ledarskap samtidigt som medarbetarskapet utvecklas. Därmed läggs grunden för ett teamarbetarskap och gruppen närmar sig ett optimalt samarbetssätt

Det krävs mer än aha-upplevelser för att utveckla gruppen.
Feelgood-övningar och kladdkaka till kaffet på konferensanläggningen räcker inte för att utveckla människor. Det krävs en kompetent och erfaren partner som strukturerar, målsätter och går på djupet för att förbättra gruppens resultat i vardagen. En partner som uppfattas som en i gänget. En partner som Deploy.  

Ett framåtriktat, positivt perspektiv.
Deploy är ingen terapeut som berättar vad som är fel i gruppen. Istället etablerar vi en fruktbar dialog kring vad som kan göras bättre.

För Deploy är medarbetarskap inget modeord. Det är en vetenskap.
Deploys erbjudande är nyttodrivet och bygger på aktuella forskningsresultat. Det medför att du som kund kan förvänta dig påtaglig, bestående och mätbar nytta på såväl individ- som gruppnivå.

För att hålla metodik och kärnkompetenser à jour samarbetar Deploy med flera auktoriteter inom medarbetarskap, bland annat professor Stefan Tengblad, som driver Sveriges enda forskningsprogram kring medarbetarskap, och norska TeamWork.

Beprövad metodik. Skräddarsydd tillämpning.
Deploy är ledande inom medarbetarskapsutveckling med verktyg som AnSvar och LedMed i Sverige. För Deploy är varje uppdrag unikt. I nära dialog med dig definierar vi aktivitetsmål och säkerställer att de stödjer era verksamhetsmål. En grupputveckling ska ju tillföra affärsnytta, inte bara kännas bra.